You're currently on:

• SEN KTÓRY STAŁ SIĘ PRAWDĄ

Paweł, napisał  - dziś sen stał się prawdą i przez chwile byłem najszczęśliwszy na świecie. Złowiłem swoja wymarzoną zdobycz, ciężka i z wielkim brzuchem . Ryba która na pewno jest

starsza niż ja pokazała swoja ogromna siłę i szybkość.  Moje łowienie to szybkie  nocki , nigdy nie Czytaj dalej

• NASZA MŁODZIEŻ I SEZON JAK Z BAJKI

Szymon w tym roku pokazuje nam, że rośnie nam uzdolniona młodzież, która mimo młodego wieku łapie z każdym sezonem dużo doświadczenia i kładzie kolejne ryby 20+ na swoje macie.

Pełnia, wiatr ze wschodu, wysokie ciśnienie-niby z pozoru warunki nie sprzyjające do połowów dużych ryb lecz nie tym razem;).
    Walki podjąłem się na zbiorniku dobrze mi znanym  66ha położonym niedaleko domu.
    Nad wodę zajechałem dość późno inaczej niż zawsze ale trudno szybka akcja wytypowanie miejsc- blisko trzcinowisk gdzie głębokość sięga około 1.3m dno pokryte dość grubym mułem ale pomimo to postawiłem tam zestaw na który złożyłem pojedyncza kulkę 16mm bananowy krem i zasypałem dość grubo kulkami zanętowymi o zapachu banana i kiszona kukurydzę.

• WAKACJE Z OLBRZYMAMI

Dla niektórych było by nie do pomyślenia aby cały urlop spędzić na rybach dla mnie to normalka. Na moją tygodniową zasiadkę wybrałem się z żona i synem na łowisko karpiowe Gosławice.

W pierwszym tygodniu sierpnia woda jest bardzo ciepła dlatego postanowiłem łowić na płytszej części tego łowiska , wybrałem stanowisko nr 15 nad wodą pojawiamy się o godzinie 14.00. Po miłym przywitaniu przez właściciela łowiska docieramy na nasz pomost, po chwilowej obserwacji wody jakieś 80 metrów od brzegu ujrzeliśmy bardzo duży spław. Podekscytowani tym widokiem Czytaj dalej

• HISZPAŃSKA WYPRAWA RAFAŁA I MONIKI

Jak pewnie część z Was już zauważyła w tym sezonie postanowiliśmy razem z Moniką,obrać za cel naszych karpiowych poszukiwań łowiska zlokalizowane w różnych częściach

Zachód słońca Rio Ebro

Europy. Rozpoczynaliśmy sezon na węgierskim Balatonie, później przyszedł czas na najlepszą zasiadkę w życiu u Jakuba Vagnera na Czeskim Katlov, a na deser zostawiliśmy sobie Hiszpańską ekspedycję w nieznane.

• MAŁE NIEPOZORNE WODY I ARTUR JAGŁA

Mała woda w środku lasu, zarośnięta i wymagająca . Ciepło, o wiele za ciepło. Woda kwitnie, mało tlenu i z zapachem trudno się wtedy przebić. Na dodatek płytko.

Ale cóż trzeba działać. Spod i spomb na początek, nawet za namiot się nie biorę tylko nęcenie i niech to pracuje. Często w takim świeżo nęconym miejscu zaraz spławy widać a wtedy namiot dużo przyjemniej się rozkłada.

• LIPCOWY RAJD

To była kolejna  wyprawa zaplanowana z dużym wyprzedzeniem  a woda dobrze znana – Gosławice . Kiedy mam tam jechać, to same przygotowywanie się na ta zasiadkę z miesięcznym wyprzedzeniem powoduje  u mnie pozytywną energię.

Poprzednim razem  będąc na Gosławicach  i widząc jak koledzy z na przeciwka  mieli non stop Czytaj dalej

• GRZEGORZ CHRÓŚCICKI

Tymi oto fotkami chcielibyśmy zaprezentować Wam naszą wspólną rodzinną pasję, którą jest wędkarstwo. Wraz z żoną Moniką oraz córką Julią najchętniej spędzamy wolny czas
    na poszukiwaniu karpi na niemieckich wodach i muszę przyznać, że wychodzi nam to całkiem

Czytaj dalej

• ODLOTOWA BRYGADA RR, PONOWNIE W AKCJI 500 KG KARPI !!!

To drugi w  tym roku udany wypad Teamu Tandem Baits, czyli Brygady RR, Roberta Rybczyńskiego i Roberta Skrętkowicza.  Jadąc z chłopkami na ryby, spotka Cię koleżeństwo, zajebiste wędkowanie i stu procentowe przejedzenie!!!

Jeden z Robertów siedzi w biznesie gastronomicznym, więc zna się na rzeczy J
    Wypad na łowisko Nebesak, można uznać za bardzo udany w trzy dni złowili 500 kg ryb!!!
    Pewnie byłby więcej gdyby się tak nie obżerali :)

• ALAN KONTRA RYBNICKIE MORZE

Jak wiadomo mamy lato, a co idzie za tym bardzo mocno podkręcony metabolizm ryb. Wędkowanie szczególnie na dużych zbiornikach, dla mnie jest równoznaczne z koniecznością

wsypywania do wody bardzo dużych ilości zanęty.  N
    a kilka dni przed planowaną zasiadką w miejsce które miałem zamiar obławiać  wsypałem około 200 litrów kukurydzy i trochę

• WAKACYJNE KARPIE

Piękna pogoda , niebo bez chmur , ciepła woda w zbiornikach , tak - nadeszło lato . Zapewne większość społeczeństwa jest z tego faktu zadowolona , gdyż będzie mogła wybrać się na

zasłużony odpoczynek nie musząc szukać opalenizny na solarium, tylko na świeżym powietrzu.
    Jest jednak pewna grupa ludzi mająca zakręcone hobby, dla których taka pogoda nie do końca Czytaj dalej