You're currently on:

• NIESAMOWITY PREZENT URODZINOWY

Chciałbym podzielić się z wami wydarzeniami z ostatniego weekendu spędzonego nad wodą. Z racji, że w tym czasie Martina obchodziła swoje urodziny to nie mogliśmy spędzić ich inaczej niż nad wodą!!! :).

Ale od początku.

• SEN KTÓRY STAŁ SIĘ PRAWDĄ

Paweł, napisał  - dziś sen stał się prawdą i przez chwile byłem najszczęśliwszy na świecie. Złowiłem swoja wymarzoną zdobycz, ciężka i z wielkim brzuchem . Ryba która na pewno jest

starsza niż ja pokazała swoja ogromna siłę i szybkość.  Moje łowienie to szybkie  nocki , nigdy nie Czytaj dalej

• NASZA MŁODZIEŻ I SEZON JAK Z BAJKI

Szymon w tym roku pokazuje nam, że rośnie nam uzdolniona młodzież, która mimo młodego wieku łapie z każdym sezonem dużo doświadczenia i kładzie kolejne ryby 20+ na swoje macie.

Pełnia, wiatr ze wschodu, wysokie ciśnienie-niby z pozoru warunki nie sprzyjające do połowów dużych ryb lecz nie tym razem;).
    Walki podjąłem się na zbiorniku dobrze mi znanym  66ha położonym niedaleko domu.
    Nad wodę zajechałem dość późno inaczej niż zawsze ale trudno szybka akcja wytypowanie miejsc- blisko trzcinowisk gdzie głębokość sięga około 1.3m dno pokryte dość grubym mułem ale pomimo to postawiłem tam zestaw na który złożyłem pojedyncza kulkę 16mm bananowy krem i zasypałem dość grubo kulkami zanętowymi o zapachu banana i kiszona kukurydzę.

• WAKACJE Z OLBRZYMAMI

Dla niektórych było by nie do pomyślenia aby cały urlop spędzić na rybach dla mnie to normalka. Na moją tygodniową zasiadkę wybrałem się z żona i synem na łowisko karpiowe Gosławice.

W pierwszym tygodniu sierpnia woda jest bardzo ciepła dlatego postanowiłem łowić na płytszej części tego łowiska , wybrałem stanowisko nr 15 nad wodą pojawiamy się o godzinie 14.00. Po miłym przywitaniu przez właściciela łowiska docieramy na nasz pomost, po chwilowej obserwacji wody jakieś 80 metrów od brzegu ujrzeliśmy bardzo duży spław. Podekscytowani tym widokiem Czytaj dalej

• HISZPAŃSKA WYPRAWA RAFAŁA I MONIKI

Jak pewnie część z Was już zauważyła w tym sezonie postanowiliśmy razem z Moniką,obrać za cel naszych karpiowych poszukiwań łowiska zlokalizowane w różnych częściach

Zachód słońca Rio Ebro

Europy. Rozpoczynaliśmy sezon na węgierskim Balatonie, później przyszedł czas na najlepszą zasiadkę w życiu u Jakuba Vagnera na Czeskim Katlov, a na deser zostawiliśmy sobie Hiszpańską ekspedycję w nieznane.

• MAŁE NIEPOZORNE WODY I ARTUR JAGŁA

Mała woda w środku lasu, zarośnięta i wymagająca . Ciepło, o wiele za ciepło. Woda kwitnie, mało tlenu i z zapachem trudno się wtedy przebić. Na dodatek płytko.

Ale cóż trzeba działać. Spod i spomb na początek, nawet za namiot się nie biorę tylko nęcenie i niech to pracuje. Często w takim świeżo nęconym miejscu zaraz spławy widać a wtedy namiot dużo przyjemniej się rozkłada.

• LIPCOWY RAJD

To była kolejna  wyprawa zaplanowana z dużym wyprzedzeniem  a woda dobrze znana – Gosławice . Kiedy mam tam jechać, to same przygotowywanie się na ta zasiadkę z miesięcznym wyprzedzeniem powoduje  u mnie pozytywną energię.

Poprzednim razem  będąc na Gosławicach  i widząc jak koledzy z na przeciwka  mieli non stop Czytaj dalej

• GRZEGORZ CHRÓŚCICKI

Tymi oto fotkami chcielibyśmy zaprezentować Wam naszą wspólną rodzinną pasję, którą jest wędkarstwo. Wraz z żoną Moniką oraz córką Julią najchętniej spędzamy wolny czas
    na poszukiwaniu karpi na niemieckich wodach i muszę przyznać, że wychodzi nam to całkiem

Czytaj dalej

• ODLOTOWA BRYGADA RR, PONOWNIE W AKCJI 500 KG KARPI !!!

To drugi w  tym roku udany wypad Teamu Tandem Baits, czyli Brygady RR, Roberta Rybczyńskiego i Roberta Skrętkowicza.  Jadąc z chłopkami na ryby, spotka Cię koleżeństwo, zajebiste wędkowanie i stu procentowe przejedzenie!!!

Jeden z Robertów siedzi w biznesie gastronomicznym, więc zna się na rzeczy J
    Wypad na łowisko Nebesak, można uznać za bardzo udany w trzy dni złowili 500 kg ryb!!!
    Pewnie byłby więcej gdyby się tak nie obżerali :)

• ALAN KONTRA RYBNICKIE MORZE

Jak wiadomo mamy lato, a co idzie za tym bardzo mocno podkręcony metabolizm ryb. Wędkowanie szczególnie na dużych zbiornikach, dla mnie jest równoznaczne z koniecznością

wsypywania do wody bardzo dużych ilości zanęty.  N
    a kilka dni przed planowaną zasiadką w miejsce które miałem zamiar obławiać  wsypałem około 200 litrów kukurydzy i trochę